HOPELESS ROMANTIC ? yeah that's me

being single or being with someone you love?

I LOVE IT ! 3 days to met you ~ ouhh ! i just loike it ! SUKENYEEEEE ! hahahah . rase mcm nak jumpa kau hari2 lerr . tak bosan ... btw, bile ** x de kau  x kan kcau aku ! bile ** ade sekali sekala jerr *sedihh* huhuuuhu ! anthing pon biar la . btw , aku cume nak ckap ...



I LIKE YOU . I WANT YOU . I NEED YOU . I MISS YOU .  

my mood : weyh **** , kau tau tak ! aku suke kau larhh . ^^,
yeah it’s fact

SECOND POST DOTDOT
i’m not fat, i’m JUST chubby and cute *eyelashes*

Erghh ! i'm sick of hearing my friend said that i'm fat ! am i ? yeah ! maye . but not so fat right ! so , what's the problem huh ? i'll try too make my buncit2 hilang ! oke2 ! wait for my new image ! ngehngehngeh ..

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !