SUKENEKA PENGAWAS ROCK ^^,

tadi kat skolah ! wargh .. best giler lorhxx . sbb penuh gile dgn acara yg menarik dan tertarik hati aku =)


8.00 pagi ; main bola beracun twin .
9.00 pagi ; bertanding secara berkumpulan .
10.00 pagi ; Rest and Eat :] iloikeit
10.20 pagi ; Mandi Belon

Nak tahu sbb ape ade ayat twin tuh ?? hah ! digelar twin sbb ade dua bola di baling secara serentak !! bile kau focus kt satu niy ade pulak kena "opocot" kt belakang sbb di attack oleh pemain backstage ( kt belakang ler tuh) Ade time aku baling niy kena tepi kepala dye dahla dye pkai speck , kesian kowt ! nseb baik dye sporting , ngee ~!

Kumpulan terbahagi kpd 5 group . Nama group dye sume guna nama buah ! Anggur, Belimbing, Ciku, Durian and Epal . Aku group yg ketiga iaitu CIKUU ~ hahaha ketua group kak ilham . memula kena starts kt acara "pukul bola tangkis smpai masuk bakul" Ergh ! truthly , susah giler ! bola dye asyik ketepi jer and aku dah fed-up . Second acara kena main "Coconut Bowling" nmpk je senang ! tapi bile dah main susah siket lorhxx . nak tahu why ?? sbb kelapa tuh meloncat ! pndai lak dye main lompat tinggi ! bile aku baling dah straight dah ! tapi bile dah smpai dkt pin(botol) tuh dye tetiba meloncat dgn penuh ke'atlet'an nyerr .. saket je jiwa niy -,-" . Third kena "isi air dlm botol" dgr mmg cm senang kan ?? mmg senang tapi bukan guna span bile nak bwk air tuh ! guna senduk kecil(saiz lebih kurang cm sudu jerp) ! Eeeiii ~ lame gile buat baru dpt satu botol ! hakim (Andrew) yang jage game tuh pon kate semua group mmg dpt satu botol jerr ., Aktiviti ke-empat lakk aktiviti "tendang bola smpai masuk goll" . bukan guna gol futsal yg kecik tuh ! but guna meja kelas ! kalau meja aku , aku karate dyeorg tuh kang ! ;) asyik senget jer tendang ! kena byk berlatih lagi lerr ! hahaha , btw , aku dpt dua kali jer goll ! Yang terakhir , aktiviti yg paling susah n mencabar ! "bwk bola pimpong guba Chopstick " . selalu bwk bola pimpong guna sudu . niy CHOPSTICK ! susah gilerr . nak kepit mee yg panjang n leper tuh pon susah ape lagi bola pimpong yang bulat dan licin niy ha ! then bile nak diajar caranye barulah nak ckp "SENANG GILERR" . then kak syafiqah kate dye ade ternampak 1 kumpulan niy dye dpt 40 markah ! then kiteorg pon ape lagi fight lerr sbb nak menang ! ngehngehngeh . and lastly our keputusan dpt 45 markah !! yeahh , i love it ^^,

waktu rehat tuh semua budak pergi la petronas utk makan sbb kantin x bukak! then aku nmpak ape yg aku carik2 selama ini iaitu ... MAGGI TOMYAM CUP , hehehe . sbb benda tuh dah ade , aku pon ape lah lagi meragut dye dan terus bayar kt kaunter ! then nani mintak aku belanja dye roti dan gula ape tah . aku pon okey je lah ! then bile nak amik air panas syed kate ..

syed ; mkn maggi yerr !
me ; yup , hujan best ar makan maggi .
syed ; belanja ??
me ; amik larh .
syed ; betul niy ??
me ; amik jer la

then dye amik maggi vegetarian ! sedap gak . tapi aku dah rase yg tuh ! aku nak tomyam gak ! ME WANT TO EAT TOMYAM MAGGI ~ then tinggal lagi lima minit jer dye sume kate ..

manusia ; sempat lagi makan maggi ??
me ; ehh , sempatt ..

Bile acara dah nak start aku pon turun ler sgn perut penuh "kekenyangan" . then aku tnye nurina n zairul ..

me ; weyh nnti nak satu belon boley x ?
zairul ; x boley !
me ; nurina , nak satu belon boley ??
nurina ; x !

bapak kedekut taik hidung tol la dyeorg niy sume ! then wktu dyeorg balik tuh ade byk gile belon gelincir , aku pon kutip dr situ jer la ! x perlulah nk mengemis kt manusia-manusia kedekut seperti mereka-mereka diatas tu . huh ! bile main belon tuh x de la bsh kuyup . but bile tgh nk kutip belon-belon yg pecah tuh yg time basah kuyup .sbb zairul g loncat atas lopak air yg berdekatan dgn aku ! then abiz arr . basah gilerr ! then , aku nmpk Andrew aku tendang air kt dye . then dye okey jer ! tapi lepas tuh dye balas balik ! hahaha , licik sungguh kamu ya !

balik tuh terus bukak kasut n perah stokin ! pergh , kalau dikumpul niy msti cukup buat air satu gelas ! hahaha , menjijikan kan ? Ngee ~! Okelah , tuh jer btw, aku nak buat conclusion jap sebelum ending ;)

SUKANEKA PENGAWAS ..
ROCK , BEST , LAWAK , MELETOP , DA BOMB , HAPPENING
*yang penting .. I LOIKE IT SO MUCH ~ thanks to HBO for Eventing the SUKANEKA ^^,

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !