Semalam Best Kowt*

waktu aku datang tuh ade sofia jer so , aku partner la dgn dye lagi (mmg nak partner ngan dye jer pon) pastu cm biase buatlah bulatan and streching same and for sure la lepas tuh kena jogg . Then , sir suroh buat cm burping , front leg turning kick and dynamic kick (dynamic kick tuh kau kena buat sesuatu tendangan tapi kena secara 'slow' ar ) after that , sir kasi rehat and suroh amik target n headgear =) aku pon ape lagi mengeluarkan lah headgear aku yg unik tuh , haha (perasan jerp lebih ;P) btw, unik sbb aku sorg jer pkai headgear wane biru =) . Sir suroh orang yg pegang target tuh serang partner dye . pastu yg si 'partner' tuh kena elak or tepis . best gak lah ,, pastu sir suroh sorang diri rapat ngan dinding pastu sorang lagi kena serang guna target mcm tadi ! but this time takboley elak , just tepis jerr . kalau kena kepala , kena kali 2 jumlah yg kena kepala tuh and push up ikut jumlah yg telah anda dapat . cth ; kalau kau kena ketuk 5 kali , kau kena darabkan 5 tuh dgn 2 so kau dpt 10 . then kau push-up la 10 kali =) Adam and Zuhair cam biase ofcourse la belasah kwn dye (Zuhri and Hussin) secukupnye pastu sir tegor " jgn lah kau pergi ketuk dye 5 kali dalam 1 time tuh .satu kali jerr . jgnlah belasah mcm nak bunuh orang " mane taknye kena tegor dah dyeorg ketok mmg mcm nak aniaya orang jerr =p  ade time Adam kena buat demo ngan sir mcm mane nak acah then ketuk tuh Adam buat lawak kowt . dye cover kepala dye guna tgn walaupun dah pkai headgear mcm niy 
. pastu sir tnye , "kau buat ape tuh" dye jawab " cover kepala " . and sir terus belasah kepala dye . sir kate " ha ! tahan lagi , tahan ! " . Fina lak dye tepis target tuh mcm nak tepis bola jaring ,, mcm comell jer dye buat cm tuh . hakhak ^^ then bile time nak balik tuh sir suroh jogg lagi sekali pastu kena la pecut bile smpai kt satu line niy ,, Then aku dahlah dah 'push' diri sendiri . tapi sir still tak kasi aku rehat . Ohh , great . Then waktu aku tgh lari tuh aku ade dgr antara Zuhri ke Zuhair tah kate "go syuhada-chan" . haha , aku rse mcm nak gelak jerr =) akhirnye dpt gak rehat tapi lepas aku stop tuh dyeorg yg belum boley rehat tuh lari dua round jer terus sir suruh berhenti  >,< buat lawak kowt * btw , mmg best la yesterday

p/s ; Ramai betol puji yang picture iskandar tuh comell ! haha ,lawak jer"

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !