BLOODY HELL


Aigoo , aku rase mcm nak marah jer abang aku cukop-cukop . dye makan coklat yg aku simpan sbb nak makan hari niey  , the last day before PUASA . takgunepunyerabang . dahlah makan tak mintak izin , lepas tuh habis kan lak ! sumpah aku rase mcm nak ckap S word jer kt dye byk-byk . dye selalu mcm niy , bile buat salah ungkit psl dulu aku amik gegula dye . WEYH ! bape kali aku curik gula-gula kau ? bape kali kau amik hak aku ? senang citer satu coklat same ker nilai dgn satu gula-gula ?  mulut cam pompuan , patut tukar jer jantina tuh . takpon jadi 'maknyah' jer senang . yeah ! aku mmg jenis mudah marah even though benda kecik . lepas tuh siket pon tak rase bersalah , mmg abangygtakguner . Pastu kalau aku marah dye sbb salah dye , dye marah aku balik and ckap aku kurang ajar siap dgn ugutan nak tampar or tumbuk or ape-ape jerlah . berlagak gangster . dengan adik sendiri yg perempuan niy , B E R A N I giler . bajet taiko pluss abang besar . biler dgn orang lain or perempuan lain ? huh ! P E N A K U T . bajet baik , sopan and alim jer . Pastu biarkan sume kawan kelas aku ingat abang aku tuh baik mcm A N G E L but actually lebih teruk dari  D E V I L .


aku benci ade abang yg giler kuase dgn title A B A N G .
Ingat B E S A R sgt lah tuh ? 


Eventhough i know that you're cruel,selfish and gangster-style but i know there's goods deep inside of you that nobody seen EXCEPT ME

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !