Battle Day XD


Assalamualaikum . #cehh , tiru ayat kawan aku . Semalam ade perlawanan International Taekwando . Giler arh ! sampai jer situ nampak lah Afrina and Maria sekeluarga . pastu pergi lah menyibuk join sekali sbb  tak tahu nak buat ape dah smpai situ <blank>  pastu biler dah letak beg dyeorg bagi la pas utk spe yg lawan hari tuh . then kena buat streching and warm up kat bawah . <waktu tuh aku nampak Adam . Awww ! so cute>  bile kat atas , dapat bouchart pastu ade 3 orang salah eja nama .

1) Adam Afnan = Adam Fanan (budakcomell+bafajetfethott)
2) Zuhair = Zuhey
3) Hussin = Hussini 

memang ar tak lawak sgt . tapi bile kau dgr time tuh mmg terbahak-bahak lah kau !

 spiirit:

(by bonniecakes)

Then ade time tuh aku pandang larh adam lame sikit pastu dye cm perasan taw and dye toleh . ternampak aku pandang dye pastu aku cepat-cepat pandang tempat lain . Argh ! giler segan >,< tapi suke =p haha . pastu aku pkai lah peralatan nak lawan sume sbb dah nak dekat aku nyer bout . biler smpai kat bawah tuh nmpak lah Mohanna . Dye kate dye lawan dgn orang Sri Lanka . pergh ! pastu dye ckap aku lwn dgn Team Victoria . Orang Australia dohh ! waktu tuh aku dah kecut dah . Then kiteorg buatlah streching partner . dye kate kaki dye berat , aku rse mcm biase jer . tapi dye kate kaki aku ringan =p haha , <bangge XD> Waktu tgh buat streching tuh ade la sorang coach Victoria and murid dye pkai vest merah datang . waktu tuh aku dah agak dah msti dye yg lawan dgn aku nnti . pastu sir dye tnye Mohanna "Bout number?"  Mohanna ckap la "20" then sir tuh tnye aku lak "Bout ?" aku jwb la "19" then dye cm gembira+exited sbb aku yg lawan dgn murid dye . PERGH ! mmg agak cuak la kan . 


Waktu lawan tuh byk kali gak lah terkena bibirdgnbibir <giler arh , geli kowt! sbb i'm not lesbian> bile dah habes tuh aku tunggu la Mohanna sbb naik sekali . ontheway nak g tempat koryo club nyer tempat aku terserempak dgn Ayah Fina , dye kate . " Menang / Kalah" . me "Kalah" Ayah Fina "Tadi lawan okey lah . banyak tendang kepala dye tak kira ek ?". me "a'ah ! kena bunyi betol-betol kuat baru dye kira" Ayah Fina "takpelah , first try" . Then , smpai jer seat nmpak mak and ayah aku smpai . huahuahua .pastu Khadijah kate " tadi kau lawan , adam pandang doh" waktu tuh aku mmg rase     


gila-gilapunyergembirasampaiterloncat-loncatplusskippinglagieytahukk !
kyaa , aku rse mcm nak jerit kat dye 'akusukedyesgdsgd' tapi ,, apekan daya . aku tak de kekuatan =( pastu aku nmpak dye tengok KL GANGSTA guna phone ayah dye . dekat giler dye tgk , kekadang siap letak phone kt telinga lagiey . maybe sbb ta dgr sgt sbb bising. pastuh aku nmpk dye nak lawan , dye suruh ayah dye ikatkan vest. kau tahu ayah dye ikat bentuk ape ? bentuk S la . haha , lawak giler dohh ! tapi ade time lepas aku lawan tuh ayah adam bersalam dgn ayah aku , hee . sukesuke =) 


MuhammadAdamAfnanBinHarleim mmg comell+hot gilagila . sayanggilerkatkautawtak.

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !