International Taekwando Competition


Tadi aku tak g sekolah XD <ckap dgn penuh bangge> bukannyer sengaja lorhxx , makbapak aku ofcourse lerr takkan bagi kalau tak de sbb yang kukuh , stabil lagi tak bergoyang  . Tadi aku kena pergi Stadium Badminton Cheras , KL utk timbang berat . Bangun pagi tuh aku rse mcm dah nak demam aww tapi terpaksa bangun gak . pastu bile dah smpai tuh , dyeorg pon timbang lah dulu berat sbb nak tetapkan spe yg kena turun/tambah berat .  lepas tuh aku pon timbang lahh berat . Giler ahh ! 52.8 kg ? semalam baru jer timbang 53.8 kg . aku ingat aku akan naik berat sbb aku makan nasi goreng , pisang dua bijik and coklat . pon tak naik-naik gak ?? aduyai ,, mmg kena lawan dgn Kartini lhaa niy ! Afina dahlah keding , tuh pon sir suroh dye turunkan berat lagiey . kesian ,, Kartini  lak kena naik 2 kilo satu hari . haha ,. mmg lhaa tak boley kan ? Khadijah best jerr doh , maintainn . aku dah turun kategori <memang kalah lah kan ?>  sumpahh aku takot tengok peserta thailand, vietnam and Indonesia . Gerun giler lhaa dgn dyeorg , okeylah . that's all . Wish me luck ! really need it =,='

japanlove:

snow in Valentine Day by +KEI+ on Flickr.

CRUEL YOU JERK ! It'll be good if i'm not an easy-fall-in-love person cause no need for me to HATING , CRYING , SHOUTING LIKE A MAD PERSON and said something unproper word. my life = a cold summer and an autumn spring.

Popular posts from this blog