Jadual PADAT



Hari jumaat hari tuh aku terpaksa pergi taekwando sensorg sbb Khadijah tak boley dtg <tuisyen> Sumpahh ! rase mcm malas sangat-sangat lah kan ! tapi apakan daya , disebabkan da 2 minggu tak dtg , terpkselah dtg jugak ! kalau tak , habes . i die you know  XC . okeyokey, sebelom aku mengarut lelebiyh let's start the story . like always , aku mmg akan dtg lmbt and 'bow' kat sir . Dye pandang =) agak sukelah kan ! then buat streching sesama < just can't take my eyes  off him > he's so adorable . then , ade pulak session rotan-merotan . Yeah ! me , ofcourse lah kena rotan *sbb tak SMS sir 'knpe tak boley dtg?' At first , tak saket then bile tgh jalan tuh terasa taww and aku jerit siket . <guess what ? aku tak sedar yg aku jerit dkt iskandar and dye pandang , gilesegan> then , sir suruh jogg and pecut . <sumpah , aku penat gile sgt smpai aku siap pikir nak pura-pura pitam or not> lepas 5 minit habis jogg tuh pon kepala aku masih pening-pening lagiey. lepas tuh buat streching partner , dgn Farah Sahana . Kesian dye , Sir tolak kaki dye smpai nages-nages dye . Then , pkai 'full equipment' . kiraan masa for semua tuh , just 3 minit and 17 sec *kowt and sir kate lambat. so , kenalah bukak balik and pkai balik . 





Aku suppose partner dgn Farah but , sir suruh aku partner dgn Zuhair <anything msti aku byk buat dgn Zuhair , ERGH =,='> then , mcm biase aku jd budak belasahan Zuhair. Lepas dah habes satu round tuh dye tnye lah "okey tak ?" aku pon angguk jerlah sbb tak saket sgt . then , dye tetiba jer pergi belakang aku and betulkan ikatan 'vest' aku . <Gosh ! agak terkejut + segan lah jugak . but dye kan dah biase buat cmniy> and ckap " lenkali ikat lah ketat siket vest niy" aku pon "jgnlah ketat sgt , nnti aku semput" pastu dye kate okey . Iskandar bagi aku pinjam headgear dye sbb Zuhair suruh ! Cehh , baru jer nak kate baik gak zuhair niy . Dah dye nak belasah aku . mmg cancel terus lah kan ! pastu , aku kena partner dgn Afiq Daniel pulak 



<adoyaii , partner dgn budak STAR jer kan ? dahlah aku niy tak hebat. rase lemah jer> Afiq byk kali jatuh . Dahla jatuh , kena sebat pulak pastu tuh ! mane tak menyengat jer rase buntut dye ? Dahlah kiteorg last , pastu kena ulang balik , lagiey lhaa segan yg teramat lah kan .  Lepas satu round jer dgn Afiq , dye terus lari and partner dgn Adam <dye nmpk cm marah jer , sbb aku buat kwn dye {bukansalahaku}> and terpaksa lah aku berpartner dgn sorang lagiey budak STAR iaitu HUSSIN <uceeennnn> First tendang jer dye dah jatuh ! siap terhentak lagiey siku dye . Kalau aku mybe dah nagis dah kowt . tapi dye ?? lari-lari siket pastu dah okey . Gosh ! hebat giler dye . Tabik arh ! pastu aku pon tendang tak kuat jer lah sbb takot Hussin jatuh lagiey . then , biley dah habis tuh PAWERR camtak puat hati jerr . dye suruh buat lagiey sekali <berani dye tegor aku ! haha, lawak-lawak> aku pon buat jer lha , dah kite niey orang tak STAR kan ? kenalah buat jugak ! 



Waktuh balik tuh , aku hampir nak langgar adam =) and ade waktu nak amik barang tuh dye minum air dkt dgn beg aku XD. Balik tuh ayah aku tak sampai lagiey , so PAKCIK AZAM tunggu lah and dye bagi aku pinjam telefon dye utk call ayah aku ! pastu tunggu aku smapi ayah aku dtg , OMG . seriously , sumpahh aku rase segan and rase nak jerit jer "THANKS PAKCIKK" haha , kalau Khadijah ade msti segan =p . 4 kali kena rotan doh . Peha aku bengkak doh !



Pagi tadi ade latihan taekwando pukul 10-12 pagi dkt sk putra perdana 2 for ganti jumaat minggu depan . so , terpaksa lah aku pergi sbb kalau tak , kena marah and sebat dgn sir . naseb baik giler giler hari niey latihan tak terok . tapi kena rotan 2 kali gakk . aduyai , lelama cm niy . teball lah kulit buntut aku jadiknyer . Once again , aku kena lah partner dgn orang STAR . First , Khadijah : dye hebat whoahh ! tendang hussin kuat dohh . Sec, Farah : dye tendang kuat pluss hebat giler sangat .  Third, Irfan : dye mengelak punyer lah jauh . kalau ukur tuh aku rase panjang dua belah
kaki aku dohh !




KAU TAHU TAK ! AKU JELES GILER DGN KORG SUME YG STAR-STAR NIY !
naseb aku lah sbb lembik sgt =p .ade sekali tuh sir marah spe yg tak bwk botol air , then arvind kejam giler smpai nk ngadu gak kt sir spe yg tak bwk botol air . pastu sir ade ternampak botol air adam , and sir gelak . pastu adam kejam giler tak nak ngaku botol air dye yg besarwanehijau tuh  and lebih sanggup botol air kecikwanepink yg adek dye punyer tuh . haha , lawaklawakk XD
 btw , hussin baik + supportive XD ade time tuh Hussin nak partner dgn aku , then sir suroh duduk . aku dgr hussin dgn arvind ckp "alah ,, " haha , kesian . pastu adelah budak darjah 6 keluar sbb dah habis tuisyen . pastu arvind ckp apetah tapi yg pasti psl dye tergoda ar tgk awek-awek . khadijah ckp "darjah 6 pon nak ?" pastu tak sempat aku gelak , arvind dah kate "hah ! dose lah kau tahu ! " cehh , tahu lak psl dose =) pastu aku kena lawan dgn farah , ade time tuh aku bagi jer dye tendang . pastu sir rotan aku , haha sengall !  SUMPAHH , aku lawan mmg sakai yg teramat sgt lah ! dah lembik , kena improve balik !



CHAIYOKK SYUHADA XD



waktu puase pon ade taekwando , aduyaii ! penat seyh =(

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !