PAKCIKK PENCERAMAH YG ANOYINGG ~


Tadi at sekolah ade ceramah . Best tak ? answerr ; buwekk ! tak best  XC . pakcikk ceramah tuh tak habes-habes 'target' pengawas . kalau jeles sbb tak terpilih jadi pengawas waktu sekolah dulu . tkperlulah nak balas dendam dgn budak zaman kini , cehh* . naseb baik aku tak pkai baju biru ari niyh .  so , takdelah di'aim' sgt kenn . haha , naseb baik btol . pastu tak habes-habes dgn panggil org then , suruh jwb soalan . and paling aku benci , dye tahu jer ape yg kite buat dohh. mcm ade sorg tuh dye mencarut , then pakcikk tuh panggil and kate 'tadi awak mencarutkan ?' Whoaah ! mcm mane pakcikk tuh tahu ? STALKERR =/




sepanjang ceramah tuh mmg aku asyik ckap ' sumbat mulut dgn stokin , baru tahu ! ' seriously , pakcikk ceramah tuh kinda annoying . kenapa lah hidup aku kalau pergi mana-mana jer mesti ade orang yg nak makan kaki . haisyy , naseb aku lah tuh ~.~ another thing is , tak habes-habes dgn "niylah budaya budak bandar" yeah ! so what ? setakat pelajar bercakap pon nak mengomen lebih-lebih mcm budak buat kesalahan besar . he just making fuss to such a small little thing . Duhh , budak ESTATE tuh baik sgt kerr ? setahu aku byk gak 'case mencuri '  kat kwsn ESTATE niyh . berlagak baik pluss baguss sgt lah tuh ? huh ! takdemaknenyer =,="



btw , semalam  aku tak pergi taekwando sbb tangan khadijah saket 'injection' .
 - Aww ! miss him + pakcikk kreatif , haha. -




p/s ; ade magazine tuh cakap , kalau nak org tuh suke and sedar kehadiran kite . kena lah yakin diri and bertegur sapa . even , aku nak mcm tuh ! aku takkan bertegur dgn dye if tade pape yg penting sbb aku malu giler dgn dye . dye dahlah comell + star . aku niy just budak huduh yg lembik =C

 ♥ - ikan bilis masak tempoyak  Cik Zai mmg terbaik lhaa ! -


lovedayqoutes ;  you stole my heart , but i can't steal your heart cause you've given it to her .


Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !