What's on my mind !

aku niy pendiam ? duhh ! samasekalitidak . kalau tak percaya tanyer kawan yg rapat dgn aku . mesti dyeorg kate "NO WAY" haha , sumpahh aku tak diam . bile aku dgn Nabila , Farahs , Ain , Aqilah and Dania  confirm sawangile aku dtg tetiba . orang kate "tapi kau tak byk senyum pon" . okey it's not aku tak byk senyum , just what ? kau nak aku senyum smbil jalan mcm orang giler . come on lah ! kalau korang tegor aku , aku okey jer . kalau tak , bukan masalah aku . jgn la berfikiran terlalu sempit ogayy ! biaselah , i'm a gurl . akuniypemaluorangnyer *haktiuhh haha , ogayogay . jgn marah ! if aku diam tuh , means aku ade masalah or takde idea . Biaselah ! i'm a human , and human does not perfect.


Hye kawan ! kawan aku si nabila and ain tuh tak habes-habes menyeru aku ke arah kematangan dan meninggalkan kebudak-budakkan aku . WEYH ! aku tahu muka aku mmg muka org matanggilerhabes , tapi aku ? akumasihsukecerialikebudak-budak . baru 14 lah , come on la ! nnti 55 tahun nnti kau nak matang cmner lagi biler skang niy kau dah matang habes . Obses to cuteness? that's not the right-word. aku just sukesukesukeandsuke . just for fun and hobby . yeah ! aku takkan jadi mcm kauorg . for me , mature=boring+plain+normal and too much of serious . akutaknakhidupdalamdunia yg serba kosong and boring . sbb takde benda-benda cute and just boring and too serious . kalau itu berterusan , aku akan stress taukk!  orang matang tak boley giler-giler . orang matang kena professional . orang matang takboley jadi naif and lurus . orang matang otaknye sentiase dipenuhi dgn  bende-bende matang .. OUHH ! SORRY FRIEND ! THAT'S NOT ME AT ALL - let me enjoy my childhood world-

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !