BEAUTIFUL ME ??


Aku ade bace buku niyh ! kepunyaan Fatin . it's about "tips cinta" . jgn salah paham yerr . aku just bace and not mengamalkannyer . but , aku tertarik dgn satu beberapa isi dye niyh !


it sounds like this ; kalau kau nak disayangi orang lain , kau mesti menyayangi diri sendiri dahulu and NEVER lebihkan orang lain drpd diri kau sendiri ;) 
dye kate lagiey , just love yourself for whom you're even though you aren't special in your eyes but you're special in someone's eyes XD

another , orang yg terlalu merendah diri selalu tidak berjaya and disebabkan rasa rendah diri , anda berpikiran yg anda tidak layak utk sesuatu yg sempurna . sedangkan yg sempurna itulah takdir anda

last but not least ; Allah telah menyediakan segala apa yg anda hajati , cuma cara anda yg menyebabkan benda itu lari jauh meninggalkan anda . means , Allah dah sediakan something yg kau nak tuh utk kau . tapi , disebabkan sikap rendah diri and tiada yakin diri tuh kau ter'buang' benda yg kau paling nak. so, yakinlah dgn diri sendiri .

BELIEVE IN YOURSELF THAT YOU'RE WORTH FOR EVERY SINGLE THINGS
HAPPEN IN YOUR LIFE .

 maybe aku nak ubah siket pasal sikap aku . aku nak jadi orang yg berjaya , so mesti kena kurangkan siket tahap merendah diri aku and percaya yg aku boley and cantek . <even aku taknak perasan ! tapi kena bersyukur dgn apa yg aku ade> 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !