Pergh ! dah lama gak ehh aku tak post . huhu , peminat mesti jemu . *perasan . Act , aku memang tak puas hati lah dekat sorang niyh . mulut cam baik jerr doh ! 
sumpahh , tak menahan .


Priscilla Cader's Photos - Wall Photos

okey , dye ckap yang budak kelas kiteorg NERD . yeah ! aku mengaku yang budak kelas kiteorg nerd and aku BANGGE dilabel 'budak nerd' . Act , nerd uh bukan perkataan yang sesuai untuk kelas kiteorg for your info la ken ? tapi lebih kepada kelas budak yang tak reti melanggar peraturan or shortword kelas budak baik .

mesti ade yang ckap ; ewww , baik ? duhh , perasan .

 yess , mmg lah bukan baik yang asyik follow cikgu 24 hours and homework tak penah tinggal . Duhh ! kiteorg niyh manusia biase , so ofcourse lah takdew ciri-ciri seperti yang disebut tadi . Act , sorry to say . but if kauorang kan ade akal , so fikirlah buat ape nak jadi budak jahat or gangster ? ape faedah ker ? cikgu lagiey benci and ilmu tak berkat adelah . so , lebih baik jadi budak baik . cikgu pon sayang , ilmu berkat and byk kelebihan taww bile cikgu dah sayang niyh ! back to my point of story , dye ckap lagiey yang dye tak nak masuk kelas kiteorg . whatta .. Kate nak berjaya dalam hidup . ape guna ckap jer kalau tak sertakan dgn usaha ? jadi angan-angan mat jenin jer lahh . tapi yang aku tak berapa nak puas hati niyh dye kate kelas kiteorg NERD sedangkan dye tuh tak sedar bertapa NERD-nyer diri dye tuh .  Seriously ,  aku bukan nak marah or kutuk or whatever but sekadar nak nasihat that i learn from my own mistakes.

if kau nak kutuk somebody or someone , please ar pikir siket tentang perasaan dyeorg & better cerminkan diri tuh dulu before nak cakap orang .

Shout It To The World, y’ want some photos?

Second , aigoo ! nampak tak ? blog aku sudah berubah wajah XD . suke suke , even though takkan jadi secantik orang-orang yg popular punyer blog . tapi okey what ? bagi aku lah , sbb niyh blog aku ;) ade kawan aku ckap adelah sorang budak niy mintak tolong editkan blog , pastu mengade-ngade . Gedik doh budak tuh , dah orang nak tolong tuh bersyukur and bersabar lah ! niy tak , marah-marah lagiey ade . kalau aku jadi kawan aku dah lame aku delete blog dye , haha . padan muka *ckap nak lebat jer , nak buat ? hmm , haram.


Life is hard. Let's go shopping! :)'s Photos - spring colours ^^

Thirdie ~ aww ! kaorang suke lelaki macam mane ?? yang comel ? hawt ? pandai berlawak ? or yang rockish ? . haha , aku lebih berminat dkt seseorang yang agak pendiam sbb aku rse dyeorg niy ade aura daya tarikan ^^ . mysterious and nice . aww ! sukesuke . -.-' susah taw nak cari orang mcm niy . tapi taknak lah pendiam sgt smpai setiap hari cume angguk dgn geleng jer . aiyoo , susah mahu cakap dgn ini jenis punyer orang lahh ! Weird ? not my type okey !

Sorun bende degil, sende.

it's been along time we haven't meet each other , guess what ? i'm starting to miss you back right now and thinking the whole thing that we've gone through cause it's priceless and sweet memories for me . but not on you . 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !