Story TIME



     halohalo =) perasan tak ?? tak ? aigoo , float button aku dah tukar , bg post ,post icon tambah fieldset and lagu . semuanyer okeyy except float button . aku buat cincai-cincai jerr . tape-tape , nnti ade mase rajin. aku buat baru . buat mase niy terpaksa lah korg sume tgk bende comot tuh  T_______T  . hari nieyh tade taekwando , agak best lah kan . =) semalam , penat seyh ! aku byk kalah dgn khadijah sbb kalau lari sentuh lantai then patah balik then sentuh lantai niy aku mmg tak reti . agaknyer kalau masuk exam aku dpt C kowt sbb kelembapan yg teramat . Yeah ! itulah aku =..='  another dua minggu sebelom PPT 2 . Gosh ! tak bace buku lagieyh ! cehh * mcm selama niy nak peksa bace buku awal . tapi aku yakin pluss confirm yg SAM boley KALAH kan GOVIND . aku rse ramai gak yg fikir cm tuh ! haha, sebab dye genius + einstain .




Sape kah manusia yg ber'outline'kan pink dalam gambar di atas . muahaha *gelak jahat . dyelah PAWERR ~ kuikuikui . pka headgear MEOWW =3 . minat MASK RIDER . agagaga ;) teringat lak kat dye ,



Sabtu - 6 August 2011 - Happy Birthday to Mr. A . Aww ! agak-agaknyer aper pakcikkreatif bagi ha ?? haha , btw . dye agak pandai doh ! sbb hari khamis hari tuh aku tnyer Sarah Irdina yg Mr.A dpt bpe A then dye jwb 4A . okeylah doh . sme dgn siti khadijah -kun . btw , Sarah Irdina COMELL lah .

p/s ; setiap kali sir sebut nama Zuhair for partner lelaki perempuan mesti lepas tuh nama aku . aduyaii , takponn nama aku dulu baru zuhair . haisyy , asyik dgn dye jer . semalam , takdpt langsung nk tendang dye , lemahlemah =,=" . khadijah kate "ade jodoh " . Me ; What ??? ERGH  ~.~' NO WAY !

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !