MEAN MONEY

girl, illuminati, indian - inspiring picture on Favim.com

sorry to say lah ! kalau kau taknak org interrupt aper yg kau ckap , just don't do that to people ;) okayy , easy advice easy practise ! btw ,  bagi sesiape yang pandai edit gambar , aku nak bg tahu yang aku jealous dgn korang =.='

 Love will hold us together.. ♥ - Polyvore

kepada pembaca setia aku tuhh , sori sgt sbb dah lama sgt amat gilakk aku tak update post aku . sebenarnye aku sekarang niy tgh melalui kehidupan yg mem boring kan yerr . so , takkan lah aku nak tulis yang hari niey aku makan ape , buat ape , just didn't make sense ogayy . so sorilah sbb menghampakan kauorg #bajet ade kelab kipas *fanclub

Money money money | Flickr: Intercambio de fotos

back to the entry , aku bukan nak ape , just tak puas hati ;) tak salah kenn kalau aku luahkan ? hee Act, aku just tak puas hati asal kelas kiteorg kena bayar sorang tiga ringgit sorang sdgkan kelas lain ade yang bayar just 1 ringgit each person . nnti kiteorg yang bayar memahal dpt makan ciput jer / kiteorg bayar memahal dyeorg yang makan banyak . so not fair lah girl ;/ haha , aku memang mcm niy . bende kecik jer bagi aku besar , bende besar bagi aku amat besar ;3 hehe , bagi org 3 ringgit celah gigi , bagi aku ' NO ! my SHOPPING MONEY , it's GONE ' haha , $_$ mate RM \winkwink/ conclusion ; duit is duit and duit is a basic need in life ! so , no money ? go die x __ x'

cat, cutie, cutie cat, kitty, kitty cat - inspiring picture on Favim.com

pendekss jer kan entry aku ;] ngahngahngah . gediwk kan aku ? haha , takpayah ckap aku tahu ;3 THIS IS ME

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !