CHANGE

Tumblr_lr4l3xzkcy1qf15w9o1_500_large

GAhhh ! kau asal berubah ? GRR* dulu waktu kt sekolah rendah . kau lain sgt sgt lahh ! asal ? kau tahu tak aku menyampah tengok kau mcm niy . makin terukk -.-'

kadang-kadang rase nak nages pon ade . sbb kau boleh pandang muka aku tanpa rase bersalah or terasa yg kau dah lain gile . seriously , dulu kau tahu batas pergaulan . sekarang ? ERGHH ! kenapa lah aku kenal kau ? and satu lagiey , asl kau biar perempuan tuh duduk atas riba kau ? kau tahu tak sekarang niy aku dah tak kenal kau sape . and aku dgn kau mcm tak penah kenal , jumpa or even nak kawan . btw, seriously sebagai perempuan elok ker kalau sesedap hati duduk atas riba lelaki ? sumpahh aku cakap kau niy perempuan yang teruk and tak tahu malu . muka tebal sgt ken ? buat lahh ape kau nak buat . dah besar panjang . tahu halal haram . fikir sendiri lahh kan ape nak buat .

 Tumblr_lst2t3ikgn1r4srlro1_r1_500_large


kenapa kau rapat dgn dye . bukan aku ? kate tanak rapat sbb tanak gossip . dye tuh ? tak jd gossip ker ? yess , aku sedar sape aku. thanks sbb sedarkan aku :D

 Tumblr_lt1hukedqr1qcsjiso1_500_large

If you love somebody, set them free. If they return, they were always yours. If they don't, they never were.

Popular posts from this blog