POOMSE GRADING

it's not always rainbows & butterflies.

Muahaha  :* dah habis :) goodie-moodie . yes , akhirnye ! takyah nak grading selama 2 tahun , hee ;D sbb insyaallah kalau aku lulus lahh . ohh please sgt . tapi , aku rase okay jer aku buat tadi . tapi , tak tahuu lahh kalau ade buat kesalahan tanpa disedarii  :/ dangerous lohh :) but , seriously , sukelah kena pecahkan papan :D mcm nak amik bawak balik and pecahkan lagiey byk-byk . kalau geram kat orang , mmg cara terbaikk nak express perasaan tuh ^^ cheiihh ! haha :) and tadi aku tetiba buat terlalu bersemangat sbb aku jerit kuat sangat and energetic betul -.-' , hee btw , tadi Ain tendang jari aku sakett whoo ! haha :) senior lahh katekan  :p 

2ef12fbc734fbb903dbfab800156d6cb_large

Ouuhh thanks sbb tak datang =3 sbb kalau dia datang mybe aku terasa mcm nak tekup muka dengan bantal sbb terlalu segann :* seriously , walaupon muka aku takkan jadik merah bile malu , tapi if aku terasa segann ofcourse automaticly aku buat bende-bende yang EMBARRASSING :( yeahh ! i'm a total freaky-babes =/ that the most precious thing that made me LIMITED EDITION

2f09b0009025213ef2829a4c2b33ca97_large

WAJIB DATANG LATIHAN DAERAH ?? gahh ! aku mmg lah suke taekwando cuma , tak suke bile kena marah sbb tak setaraf dgn si-pro and sedih tengok diri sendiri sbb lemah sgt >..< pastu kena buli dgn si _______ yang mmg suke mengutuk orang lemah . tahulahh hebatt . tapi ape-apepon , cik khatie mesti ikut aku :> no excuse dear  ;3 but aku harap aku layaklah nak pergi perlawanan taekwando dekat Ampang nnti  ;D chaiyokk girl =]

Tumblr_ltt89lnouu1qfqjbno1_500_large

 seriously terasa mcm nak lompat jer bile mak aku kate , kalau aku masuk perlawanan lepas niy , mak aku belikan contact lens yg tahan 3 bulan tuh . even though tade kaler , but aku tetap happie sbb dapat jugakk eden meraso #bajetorangminang :p Aww ! thanks mom :) i'm really appriciates that ;p




my papan ♥ satu tendang , satu stripe :) tak sangke yg stripe tuh sekali jer , sbb tak practise langsung :p




dahh majuu ekk kawan aku niy ♥ siti khadijah-kun :) dah pandaii like like gambar orang ; tyraa




Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !