SUNDAY STORY

Rebecca-orangeweb_large

hallo friend :) lame kan takk update , yeah ! nothing best berlaku . tapi , kalau update pon bukan best pon :) haha , bg korang ! bg aku =D mmg BEST !

btw , tadiey aku and khadijahkun kena conduct kelas sbb sir pergi perlawanan circuit kat Johor . kenapa aku takk pergi ?

1) stamina mcm TAEK !
2) MALAS !
3) nak bace buku *jwpnbudakskemabahjet

okayy ! dah paham , good :) hari niey kena conduct 2 kelas . satu dekat dengkil , satu dekat kawasan perumahan :) kat dengkil tuh ade 4 orangbudak cina , 4 orang budak melayu * yanghadir . yang budak cina tuh comell comell sume . ade sorang yg kepala bulat nama dye Yong Mei Sun . yang comell mcm hamsterr chubby nama dye Darwin :3 muka sedih jerr . mcm kucing aku yg paling comell ^^ tapi yg takbest muka dye iras-iras (zafran) ERKK -,-' . yang comell , kurus , annoying siket and suke mencarutfut dalam bahasa cina supaya aku takk paham, nama dye Yu Hong ! aku terpanggil Yu Hiong dye tegur . haha :) and last but not least , kapten kelas . nama dye pelik sgt so aku tak ingat , and dye agak mengada-ngada . naseb baik comell . kalau takk mmg makan kaki :D

Desire Never Leaves, magicalnaturetour: This is a nice bed posted by...

ade time main polis entry tuh darwin jadi polis , tapi dye yg kena tangkap dgn pencuri . pastu tangan terkapai-kapai mcm comeii jerr :3 pastu bile dye jadi pencuri , awal -awal lagiey dah kena tangkap . siap kena seret lagiey ! kesiann budak comell tuh . pastu bile tali pinggang jatuh , suruh aku pkai kan . Aww ! comell sgt :) bile dapat target , habis sume orang dye nak pukul . lawak lawak !

yang Yong Mei Sun tuh , suka betul nyanyi . aiyoo , mmg boleh masuk AF lahh kan . pastu tetiba ckap " aiyaa , esok saya mau periksaa lahh " nampak simple . tapi comell . pastu nak balik pon nyanyi . :) dahlah mcm kure-kure . comell . pendekk .

for the first time

yang kapten dye tuh aku pelikk , kejap happy yg teramat , kejap muram . aku pon jadi tak paham . tapi suke betul gelakkan kesalahan aku . mcm nak luku jer kepala dye . pastu ade time streching niy lepas sentuh kaki aku tepuk tepuk lah tangan sbb nak buang kotoran yg melekat kat tangan . pastu ade sorang manusia niy ikut , mcm kena perli jer . sebagai senior , aku terasa dipermainkan . cehh * ayat nak top jer . hee ♥

okeylah , ape ape pon .kelas kt dengkil lebih bagus dan menyeronokkan drpd kelas kat DPP . mmg budak tade telinga . lastlast suruh dyeorg balikk jer sbb ape gunanyer dtg kalau tanak belajar? baikk tengok tv , makan , online dan tidur serta bermalas-malasan . tak perlu nak bazir-bazir tenaga . kan kan kan ?? haha :) Euwww !




Hobi semasa ; like like page yg menarik ;D

4294_20f2_large

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !