FOR SOMEONE


Tumblr_lv5db7xgea1qfcyo3o1_500_large

Firstly , aku nak ckp yang aku tahu aku niy bukan baik mana pon . but , tak salah kan aku tegur :) untuk kebaikan korang jugakk . act , ade 2 orang budak sekolah yg merupakan ex kawan aku niy upload gambar dye pergi pavi :) okeyy , for melepak jer ? huh ! nak buat ape ? membazir masa . and perlu ker kau pkai baju tak berlengan ?  seluar pendek ? WEYH ! kau ingat kau tuh agama ape ? seriously , aku conform mesti dye bwk baju lebih and tukar kat pavi tuh . sbb if mak dye tahu , sure punyer mak dye takkan kasi . memanglahh ! mak mana nak anak dye agak rosak mcm tuh ? kalau ade , wallahualam . cantek sangat ker kaki tuh sampai nak ditunjukkan kat orang ? even kalaupon cantek sangat lahh kan buat ape nak tunjukkan kat orang . lagi-lagi kau pergi pavi pkai mcm tuh . kau ingat pkai camtuh pergi pavi boleh dapat boyfiee lahh ? ouhh please . mybe kau akan dapat . BUT orang tuh aku percaya mesti tak baik . sebab lelaki baik utk perempuan yg baik :) kau pkai mcm tuh kat pavi  and pavi tuh kat KL . WEYHH ! kau tahu tak yg kat sume tempat ade orang jahat especially KL ? duhh ! please lahh . kalau kau nak sangat jadi seksi ? jadilahh tapi bile bende tuh dah jadik , kau hanya boleh menyesal and menagis . sebab tuh lah Allah suruh kau pkai pakaian yg tidak menjolok mata . and perempuan hisap rokok ? kau ingat cool ker isap rokok tuh ? duhh ! seriously , nampak sangat mcm kau niy perempuan tak baik . even lelaki pon kalau hisap rokok nmpk quite teruk . apa lagiey perempuan ? silalahh berubah :) walaupon aku tahu yg dye takkan baca entry niy but just please lahh berubah . kesianlahh kat emakayah korang :)

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !