MASAKK :D

Tumblr_luabmcftcv1qejm4fo1_500_large

Aww ! jangan jeles aku makan yeemee tadi ;p masak sendiri taukk :) wahh ! boleh masuk master cheff lah :D muahaha :* resepi aku carik jer kat internet. bak kate orang ; segalanya ade di internet . hee bak kate omputih ; just click and explore #okeyy, nak bajet BI sikett haha . jangan sangka orang kuat makan niy tak reti masak ^,^ okeyy , masak jer . tak perlu nak gebang satu dunia -..-' takperlaa . bukan selalu aku masak sedap mcm tuh :D parents aku puji lagiey gituu >,< banggo nenek . mehh senyum sokmo melebar :-} ingat nak amik gambar sikett . bolehlah jadi bukti bg manusia yg tidak mempercayainye #ayatnakletoppjer  tapii , malangnyer eden . tak sompat nak snap picture dahh tinggal suku jer mee tuh :D aku pon dah malas ahh kalau dah tinggal siket tuh. orang nak penuh pinggan ! barulahh meletopp gambar makcikk ~..~ nanti boleh masuk tv.#impiannaktinggilangit . dari tadi dok citer psl aku masak jer . ape bende yg aku masaknyer tak der nak bg tahu jugakk . hampehh -..-' adioss sorii ogayy . act , aku masak cantonese yee mee . ala ,, yg yee mee kuah putih tuh . selalu kuah hitam kan ? haa , tuh kuah kicap . niy sepesial punyer :) sentuhan ajaib syuhada : kuangkuangkuang

Tumblr_lq5hon8vsm1qf15w9o1_500_large

seriously , aku ade satu perasaan kagumm dengan satu orang perempuan niy :) aku kenal dia tapi dye tak kenal aku :p nama nak sama tapii , tak penah rapat langsung and tengok tempat lahh . aku sekolah dekat putrajaya . dye sekolah dekat b. canggang :D memang tak kenall lah :) setakat bf dye punyer kawan yg sorang tuh kenal lahh . tapi , seriously , aku suka cara dye bergambar .suka senyum sambil tunjuk gigi . untunglahh gigi cantek . cuba aku senyum , histeria sume orang -.-' yang berniaga dekat dekat tuh pon tinggal kedai mcm tuh jer ;p okeyy , back to the topic . aww ! dari cara dye menggayat kat fb pon aku dah tahu . yang dye niy orang yg ceria , fun agak kepoh and yang penting baikk hati :) butt kesian . bf dye tinggal kan dye . nak kata takde mata , ade and cukup pulakk dua . maybe tuhlahh orang kate puppy love :) physically love . hohoho ! but aku agak kagum dengan self estem dye :) dye yakin dgn diri . aku memang lahh ontheway to go nak yakini diri . but , aku sekarang niy dah malass nak happy-go-lucky dengan orang yg aku tak rapat .tapii , sekali rpat dgn aku . kau tahulah betapa itulahh aku :) muahah :* btw , aku memang agak hebatt dalam buat poker face dgn strangers niy :-> bukan nak kembangg . wcwc . even kalau aku rapat dgn orang tuh dlm fb but bukan real world pon memang kau dpt pandang pokerface aku jer lah . kalau kau senyum melebar dulu , baru aku senyum biase . nak yg luar biase ? be my bestie dulu lahh kan . bestie dapatlah yg special and rare :D . kau buat muka poker , aku lagieylagiey over muka poker :>

 loreerodrigues Loree Rodrigues

okeyy , esok sekolah -..-' bad news seriously :<
381629_238480919544771_232894373436759_682639_959749152_n_large

lovely qoutes :)  meaningful and suites me . loike ♥ 
 Tumblr_lt63btwhw01qbld73o1_250_large

nice onee :) screw up :D


Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !