MUKA GARANG --"

Tumblr_lsqcssf8m81qdrll0o1_400_large

Okayy :) muahaha :* aku bersikap kejam hari nieyh ! agakk kesiann lahh mangsaa aku tuh :p haha :) okayy , memang terbaikklahh kan pagipagi nak masam mencuka jeruk asam sumelahh . sumpahh kawan aku kata muka aku memang mcm nak mengamuk jer :D haha XD lawakk jerwwp . hee ♥ okayy , memanglahh agak tak suka sbb dye pujuk kawan aku supaya bagi kawan dye pergi , last-last dye yg pergi :D okayy kesian lahh kat kawan aku tuh :D dahlahh mak datin :p sebab dye tak pernah lagiey pergi kem memana since sekolah situ :) so, mengalahh lahh sikett . but luckily , dye dapat pergi jugakk sbb budak yang tuh takutt aku marah dye :p kesiannlahh jugakk , but BFF first okayy :D ngahngahngah :) first time aku buat muka yg paling masam kat sekolah tuh  , alololo :) memang lakk sabar nak pergi kem :D mestii best kan ? ^^  

Tumblr_l9dg7nlst91qa9jx4o1_1280_large

todayy , rezeki datang :) aku dapat RM100 :) #okayybajetmcmsorangjerdapat tapii so not okayy , duit tuh takboleh digunakan :( sbb itu for duit buku rujukan tahun depan :D nak PMR --" wishh me luckk lahh . kejap jerr :{ rase mcm semalam baru jer dapat keputusan UPSR  -.-' tapii , aku tak berapa sukalahh bila orang still ckp , "bolehhlahh , budakk pandaii . ehh , UPSR kau dpt 5A kan ?" GOSH ! itu dahh 2 tahun berlalu okayy :C and utk masa sekarang , UPSR dah terasa takde makne :/ so , just cut the conversation about those lame achivement :]

Tumblr_lt5opem05i1qlwwwjo1_500_large


sumpahh , teringin gile gile nak sangat makan tutti frutti :) aww ! mesti sedap ken ? but beware ; harge berdasarkan berat :D so, time nak amik tuh kena ber fikir habiss dulu sebelom scoop frozen yoghurt tuh :3 . sangatt berbahaya --"

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !