WALL CLIMBING PICTURE




niy gambar aku pakai harness ( yang macam belt tuh lah ) :D agakk meneyegan jugakklah kan sbb gambar niy ade ;p



niy wkatu naik boulder . Seriously , asal lahh snap time aku tengah tongeng mcm tuh :/ buat malu akuu jer 



niy pon sama :( cuma niy lagiey over tonggeng . dah lah bwh tuh ade lelaki . mesti ade yg ternampak -..-' gile tak sopan


niy okeyy lah siket dr yg lain . but cikgu 14(1) sempoii . snap pic kt atas boulder :D kalau jatuh , tanggung sendirir lahh


okeyy , posisi yg sama ? seriously , macam tunggul tonggeng aku kat atas tuh -..-' memang layak buat iklan lahh kan ?



the most worst and embarrassing picture ever ! sumpahh macam ape jer aku tertonggeng punyerlah hebatt mcm tuh ! seriously , sape yg snap ? aku nak saman sbb memalukan aku :> gurauu jakk . tapi , memang taknak tunjuk mukalahh lepas niy :-<


aku suka pic niy :) muahaha :* sungguh bergaya :D


and last but not least . niy pon okeyy jugakk but dania :3 posing terbaikk and nampak cm real ;-> 


gambar abang is :) , sharkk :D and mr. yoga :3 dengan budak 14(1)

Popular posts from this blog