Tumblr_lvgezaifib1qdl9dfo1_500_large

hoitthoiitt dengar tak lagu blog aku :) sedap kan ? addicted kowt* if aku nyanyi sekali mesti rase mcm byk jer air mate nak meleleh :'(  wtv pon hari nieyh second day aku berlatih for interclub :> setiap kali balik kaki sakett wooh ! jalan pon kena kengkang ? GRR* tommorow , last day kena jogg :< okeyy , aku xpandaii bab larilari niy and stamina terlalu down . kesian kan ?? apeape pon terpaksa jugaklahh ==  bile aku tengok makanan orang korea sumenyer nmpk sedap :< kecurr perut depan komputer niy . even ikan mentah yg dyeorg makan pon aku terasa nak but still logically aku pikir aku takkan dapat telan bende tuh --" tapi bende yg paling mengarut sekarang niy aku nak makan is  RAW OYSTER ==" jyeahh ! mood menggila . banyak lagiey bende boleh makan nak jugakk bende alah tuh :* muahaha , apeapepon sekarang yg paling penting steamboat jugaa aku mahu bedal :> cukup ken panjang niy nak mengarut ^^ sorry takde post yg ade info malas and pasal pengalaman cuti takbuat apa loloboo ♥

 Tumblr_lw4etmborl1qcsjiso1_500_large

terasa mcm follower dah berkurangan :'( ni mesti kes mengarut overdose sgt == muehehe :*

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !