Tumblr_lsnttce4jt1qgfeqyo1_400_large

Ohh ohh :) kaki aku lenguh sangat sbb penat berjalan :< tapi takpelahh :D sbb tahun depan akan lenguh jugak , tapi sebab duduk lama sangat ==" ouishhh ;p hari ini saya pergi alamanda awak tahu ;3 hewwheww . ingatkan nak pergi reunion dengan budak kem , tapi dania takpergi tak akan lah aku nak pergi sorang :'( malu lahh iteww . last last aku pergi jugak . but not dengan budak kem but dengan nadirah , amerah , adek amerah and farah (s) . Owww ! kiteorang tengok cerita Mission Impossible ; Ghost Protocol :> OMMO ! TC sangattcomel lah ;) Action dia sangat cool lah awak ! and dia ada selitkan lawak lawak sikit :p lepas tengok movie mestilah ke tandas -..-' yeahh ! perempuan kan ? pastu terjumpa budak kem @,@ ouhh , aku nampak putera abu and koperal jumper and arif pingu mcm pandang aku then aku menyorok belakang farah syahirah :B muehehe . tapi tak tahulah dia kenal aku ker tak >,< queckkqueckk . but seriously , aku tak nampak perempuan pon TwT lagilahh tanak joinn xD . but dengar cita perempuan yang ade 2 orang jer . WHAT ? 2 orang ? ouhh , saya takkan jadi orang yang ketiga :] but kenapa aku terasa macam kiteorang tengok movie yang sama and wayang yang sama ? @,@ ouhh , aku terasa segan yang teramat T^T . then teman farah beli beanie and jalan jalan pergi sasa , famous amos , sinma and chamelon :3 ingat nak beli aksesori but takde yang menarik hati :'C last last kiteorang pergi dekat kenny then takeaway :D


Tumblr_lwwwrodgto1qcp4bto1_400_large

Ohh maybelline , bibir saya mesti jadi cantek taww lepas pakai baby lips awak :3 kalau takk , saya guna awak utk cuci tandas saya ^,^

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !