Okayy , sedihnyaa saya :( tak menang contest -.-' duadua pulakk tuh ! puihh ;p tapi siket jer lagiey tahu takk :'( sangat sangat hampir dengan kemenangan :'( tapi , tak perlah . takde rezeki lertuww . dahlah pergi reunion pon kawan tak ajak :'C saya sangat terasa hati awokk tahu ==' btw , niy bukti dia yang aku amat hampir lucky :) saya dah prinscreen siap siap utk stalker saya :D 


yang ni senarai nombor peserta yang menang :) take a note utk nombor yang saya bulatkan ituu :D 158 okeyy 

and cuba tengok yang niy pulak :) tengok link blog saya nombor berapa ? 

Ouhh ! kasihan kan saya ? 
157-saya :) 
158- pemenang ? Ouhh ! kami berjiran rupanya xD

 if aku hantar lambat siket mesti menang ;p tapi , takpa lah memang tak ada rezeki . adoiyy , mahu buat mcm mana lagiey ==







Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !