T_T tettt , serious saya sedih sbb kena pindah sekolah . Asl ? mak ayah suruh ==' terasa nak memberontak tuh memang lah ade . tapi , tak baikklah . sumpahh rase nak nangis jer time besties sume ckp jgnlahh pindah :'( i hope sangat aku boleh sekolah 18(1) backk . bukan aku taknak sekolah 16(1) . aku tak kisah sekolah mane pon . but just aku mesti rinduu gile kat Besties aku kat 18(1) . kawan kiteorg sorang dah pindah jauh ke perak sana haa ! aigoo , anyway aku akan rindu korang :) nnti kalau ada kita jumpa ogayy ♥


Next , OMMO ! abang aku dapat 8A ? seriously , saya bangga :3 haha , sejuk perut mak mengandung :D but seriously , kalau aku fikir betulbetul susah kan nak cari orang yang pandai akademik and suke serentak ? hmm , act bukan nak puji abang sendiri okayy , just nak buat pertimbangan . BUT ! if abang aku tuh lebih PEMBERSIH + KEMAS + RAJIN :) mesti ramai lahh yang nak buat baik kat aku sbb nak pikat abang aku :* dapat jugakk aku bibik tak bergaji sorang dua :p


Muahaha :* jangan terkejut kalau aku jadi jelitawan tahun depan :) muahaha :3 sbb aku tengah belajar buat homemade mask :-D haha , mesti meletopp muka aku . perasan lebihh jer . mybe just kulit aku bertambah elok :D tak sabar nak menghabis kan oatmeal kat rumah tuh xD  mari mulakan misi ; syuhada mahu cantik :p haha ;) resultnyaa , nnti aku tulis kat post yg akan datang :D 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !