2543632048_e336ec902a_large

Hello my little diary net :) act , barubaru ni aku ada pergi Pangkor but seriously, bila da sampai rumah aku terasa malas gila nak menaip pasal percutian aku tuh ! but just aku nak kauorg take note about this . first ; if kauorg pergi sana , please please please kauorg bwk kelengkapan masak or wtv seelok eloknya . sebabnya harga dia mahal gila tapi rasa dia puihh . orang pulau tuh memang sengaja letak harga mcm tuh sbb dia tahu kalau kita tak makan situ , mana lagi kita nak makan ? cekik karang baru tahu ! takpon baling sependar yang kauorg perap dlm laut situ :*
btw, how's my first day? like seriously, diaorg tanya nama and then ignore aku like what ? aku ni siapa ? tunggul yer ? ouhh okayy thanks . then until third day barulah everybody starts friendly dengan aku . itupon sbb main bola tampar sama sama ? ==' but syukur jugaklahh . takperlu lahh aku sensorangsenyap sepi je bila najet pergi kat besties 16(1) dia :D but , still aku jugak kena tegur diaorang barulahh diaorg bercakap . Yess ! susah kan ? sbb aku pon bukan jenis nak selalu friendly sangat ni -..-' but bolehlahh , sekolah tuh alim siked (Y) . BUT seriously, budak lelaki kelas aku matang gila semua . Takde dah nak tengok budak lelaki main himpam himpam mcm badak sumbu ker , sumo ker , pegang pegang perut satu sama lain ker or anythinglah yg childish like dkt 18(1) . apaapa pon aku just akan ingat kauorg selalu and hopes the best especially my bestcrazybuddies :) like nabila gedik , farah sakai dlm diam , mak datin aqilah , worrisome dania and ain jiwang leleh :3 


aku je yang selalu ingat orang , orang jarang nak ingat aku =.= budak tadika aku pon aku kenal lagi @.@

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !