Hand_and_light_by_winterblueciel-d4o3c15_large

Heyy :) okayy dah lama gila berkurun abad lamanya aku tak update status  -.-'  sebab seriously , idea kering kontang haa ! langsung tak de bende nak ceritaa . okayy , sekarang just nak cakap yang nowdays , at my new school , things kinda turns good somehow . it's like , i am kinda not-so-sad anymore :D  Yeahh ! how long pon boleh aku nak sedih and menangis setiap balik sekolah ? kan ? kalau kauorang pon sama right ! i'm just need to learn how to accept the bitterfact than sweetparadise of lies :) bytheway my brother , nak masuk asrama SASER :D esok nak ikutt :) nak usha lelaki lelaki hot hensem *,* haha XD gataii naa :p and normally , aku takkan tunjukkan if aku risau or sedih dkt orang yang totally rapat dengan aku :D okayy , ada seorang ni , dia cari aku bila dia tak ada kawan . lepas ada kawan , tinggal aku  . Ade time tadi , aku nak tunggu geng najihah lagipon aku memang rapat siket dengan diaorang , diaorang baik sbb accept aku and selalu ada besides aku ^,^ . then budak tuh ajak aku jalan dgn dia and bila aku nak tunggu geng najet , dia kata alahh ! i'm just like stfu women ! kau selalu tinggal aku , and aku takboleh tinggal kau ? huh ! pandaiinyaa :*

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !