Sweater,fashion,photography-ef1933511cf56e3fdb8bdc9c9542fbad_h_large

Hari jumaat hari tuh aku demam panas -.-' pagi pagi tuh sampai sekolah like sejuk gilaa and menggigil gigil and aku macam 'sejak bila aku mudah sejuk ni ? selalu dalam aircond pukul 3 pagi rilek je lagi =='  and then after perhimpunan form 3 kena pergi naik dewan untuk buat pendaftaran PMR and yess ! PLEASE ACCEPT THE FACT ! I'M THIRTEEN THIS YEAR and a PMR CANDIDATES . Ouhh ! God know how afraid i am to sit on PMR but seriously like 'when am i gonna be serious and start to learn, read 3 years book and do a lot of exercises --" Okayy back to topic , aku jalan pon macam kura kura sbb kalau laju laju kang ada pulak terkena cecair X (muntah)  aku :D Tak sanggup aku malukan diri sendiri dengan muntah di khalayak ramai . even dalam tandas pon aku tak berani muntah if ada orang ==' aku memang seorang yang pemalu teramat . if kulit ni putih , tentu boleh merah (Y) and seriously aku macam thanks gila gila to najet and the gang sebab temankan aku time sakit . Okayy , aku appreciates gila korang ! terasa nak menangis terharu pon ada . Bytheway , mula mula aku bertahan and bertahan then bila dengar je suara mak aku masa aku call mak aku , terus terasa senang je air mata nak keluar . Totally , aku memang anak manja ;D and aku suka . Biar manja dengan family daripada manja dengan lelaki yang bukan kau fully kau punya :* Aku terus reda siket panas lepas mak aku sentuh dahi aku . Wahh! kuasa penyembuhh . Sayang makkk :3 Bytheway , setiap kali aku demam , mesti mak aku masakkan bubur nasi and goreng ikan bilis atau ikan masin ^v^ okayy , memang boleh meningkatkan selera aku lahh daripada zero kan ? bytheway , kalau abang aku , jangan harap nak makan bubur because dia cakap tuh makanan baby . dia demam , boleh lagi makan nasi berpinggan pinggan tambah --" macam sihat walafiat je ? and seriously , aku takpaham kenapa ada certain person cakap yang marcaroni tuh makanan orang tak ada gigi , tapi kalau makan nasi dia kata makanan orang ada gigi =.=' apa beza marcaroni dengan nasi ? dua dua sama lembut . bukannya nasi tuh keras macam batu pon sampai orang tak ada gigi tak boleh makan . Kalau tak suka tuh tak perlu lah nak buat alasan berbagai bagai . kan dah malu bila orang tahu kamu tuh menipu ==' 


My friend - khadijah is moving to her new house T^T i . Sapalahh nak main dengan aku petang petang bila aku bosan :(


Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Thursday Taekwando