Tumblr_luq6i6bf6j1qiqke0o1_500_large

Heyy heyy ! Lolss . okayy , nampak tak perubahan blog aku :D ye ye ! aku tahuu . semakin cantik kan ? huwaahuwaa :* okayy , aku memang full of mengarut . Awal tahun je dah banyak cuti kan ? minggu lepas baru cuti raya cina seminggu . Minggu ni cuti hari wilayah :* minggu depan isnin cuti maulidur rasul  ^_^  suka nyaa ! tapi kalau nak dibandingkan dengan selangor , putrajaya cuti kurang siket dari selangor . Accept the fact ! Pagi tadi aku sarapan sandwiches je -..-' terasa kurus lahh . and aku tak paham kenapa orang cakap aku keding ? o.O tak nampak ke bertapa besar nyaa aku ni ? Ouhh ! seriously bertapa tak sukanya aku pakai baju T-shirt putih bila sukan or aktiviti koko ! heyy , aku tak suka nampak like "whaoh ! newbies lahh --" memang nampak awkward lahh kan ? okayy , dahlahh ! aku malas nak mengarut panjang panjang  takda idea sbb selalu tweet kat twitter smpai kering idea nak tulis kat blog -.-' nnti aku cariklah idea lain ojayy 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !