Tumblr_lyve6c5l0q1r82fl6o1_500_large

Seriously ! heyy , you just won't believe me sebab aku bukan macam apa yang selalu aku tunjukkan . i mean like , kauorang selalu nampak aku yang peramah , aku yang ceria and aku yang nampak agak berani . But seriously , aku tak ada keberanian yang cukup untuk diri sendiri . Maksudnya , aku just berani depan budak perempuan and other guy yang aku nampak macam diaorang nak rapat dengan aku :D Yang lain lain , kategori golongan yang kena make a move first bila berdepan dgn aku :) Mostly lelaki memang jarang aku rapat sbb aku tak berapa memahami minat , perangai kaum 'Adam' ni . Persepsi aku , diaorang jenis yang sukar difahami dan aku pulak jenis yang tak suka memalukan diri dengan memulakan langkah pertama untuk bercakap dengan diaorang lagi lagi dalam realworld .kalau cybernet tak pe lagi , aku boleh lagi . but once that guy tak layan or buat body language or looks like tak berminat nak kenal aku , aku terus takkan tegur dia lagi dah until dia yang buat dulu . aku takkan malukan diri sendiri buat kali yang kedua and aku tak suka menjaja diri untuk berkenalan dengan orang yang tak nak . Sebab aku aku ada maruah diri yang tinggi and aku tak suka nampak macam murah . and aku mostly takkan banyak tegur lelaki dalam real world =.=' and aku seorang yang PENAKUT ! Banyak benda yang aku takutkan mostly aku takut gila lagi segan yang teramat nak luahkan perasaan . and if aku cakap pon , lepas tuh surely , aku akan tunduk tunduk bila lalu atau terjumpa dia T^T and terasa macam "OUHH ! I"M DYING BECAUSE TO MUCH OF SYHNESS"  aku memang seorang yang 'penyegan' means , kalau boleh, byk benda yang aku nak segankan . But , aku cuba controll masalah ni but memang bab suka suka ni , aku terasa macam nak pengsan sebab tak cukup oksigen je . Even nak confess yang aku suka somebody dekat budak perempuan yang rapat dengan aku pon aku tak boleh pada awalnya sampai kena tangkap yang aku memang suka budak tuh baru nak mengaku bila acah acah macam "acehh cehh" . Memang kalau kau tanya aku soalan , then nak tahu aku tipu or not , try cakap macam tuh . Confirm , kau boleh tahu aku tipu or not sebab aku jenis yang tak tahan nak gelak  ^v^ 


aku tak berani and aku tak sanggup nak berterus terang dalam hal itu ♥

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !