Tumblr_lz84a7xiue1r3pbfjo2_250_large

weetweet :D Pagi tadi ada sekolah ganti and kita orang kena merentas desa :) okayy , memang fun and tak terasa penat sangat eventhough 7 km  sebab banyak pokok . tahun lepas , tak sampai 5.5 km pon sampai sampai macam nak pengsan or pitam ==' Mula mula lari , semua pecut ! Kalah watson nyambek okayy . Lepas dah cross jalan , mostly orang jalan . mula mula tuh lari sebab kesiankan kereta je , kena tahan lama sangat ^,^ . Stamina aku kurang gila sangat sangat and aku lari pon selang selang dengan jalan laju . Sedihlahh ! saya tak hebat kan ? Untunglah pemain bola . stamina semua macam superhero je . Yang banyak menang tuh dia orang lahh :3 okayy , sambung .  aku dapat nombor 20 or being known as nombor last --" untuk setiap katergori . Time dapat medal tuh memang sangat memalukan okayy ! satu sekolah nampak . Time dia sebut nombor aku then dia sebut rumah sukan je okayy , takda nama . Aku pergi jelah and lari lari anak . Sampai je sana , aku ter-dengar ada sorang budak ni kata 'ehh ! takda nama' baru perasan yang cikgu tak sebut nama aku sebab ter-lupa . and aku malu gila waktu tuh sebab semua orang pandang and aku macam semangat gila and sakai sangat nak amik medal untuk nombor 20 yang last tuh --" Sumpah aku rasa macam nak menangis je waktu tuh ! malu gilaaa . Time turun lepas dapat medal tuh , aku ada terdengar ada cikgu ni kata ,'Tak sabar sangat dah nak amik medal yang nombor 20 tuh !' and aku macam gilaaa sakit hati weyhh ! cikgu ke cakap macam tuh ? asal lah anda jealous sangat dengan saya ? susah betul kalau berhadapan dengan orang mulut busuk ni ! and bagi aku , nombor 20 yang aku dapat tuh , bukan JER okayy ! aku berusaha nak dapatkan nombor at least dan aku ber-bangga yang aku dapat jugak nombor even though last kan . but aku tak salah kan cikgu yang jadi pengacara majlis sebab , bukan diaorang sengaja kan ? terima jelahh ! memang nasib aku dimalukan --' 


Tahun depan kena buat lagi ber-sungguh sungguh supaya dapat nombor sebelum 20 :D
 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !