431265_381617145197030_320141451344600_1498243_2113825396_n_large

Why ? why and why ??? Asal aku rasa macam ramai yang dah tak nak kawan dengan aku ni ? even kawan yang paling rapat dengan aku sekarang pon macam nak jauhkan diri and tak layan aku sangat . Kenapa semuanya jadi macam ni ? seriously, aku rasa macam nak nangis sangat sekarang (TwT) tak tahan gila dgn semua ni . Everybody's neglecting me and apa yang aku boleh buat is menangis dan mengadu dalam sembahyang je :'( Ouhh please , i hate this kind of situation and i hate to notice that my insecurities concured all over me . Betul lah diaorang kata , "orang yang paling gembira, boleh jadi orang yang paling sedih" Yeahh ! that's me . Most of people thinking that i'm such a happy cheered girl without having any problems . That's so wrong dear Ms or MR :D like peoples said once again , " you know my name, not my story" . Samalah macam orang anggap yang aku ni jenis yang matang . tapi sebenarnya , pernampilan tak sama dengan sifat :D bukan aku mintak pon muka macam orang matang kan ? ♥ semuanya dah takdir dan ketentuan . And aku kena tabah dalam perjalanan hidup yang semakin lama semakin diuji dan diasak dengan pelbagai cabaran dan dugaan . *terasa macam buat karangan je ayat* Semuanya sudah ditentukan , kita cuma menjalankan dan menjaganya sahaja :* And one thing yang paling aku benci , aku mudah terasa insecure okayy ! so, aku benci buat benda benda yang boleh menyebabkan self-esteem aku jadi low . Termasuk orang tak reply tweets aku , aku akan terasa macam nak delete je balik apa yang aku taip tuh sebab aku rasa macam "uhhh ! malu gilaa . macam perasan sendiri je"  Yes ! aku memang macam tuh sebab aku mostly sangatlah tak yakin dengan diri sendiri  cuma masa masa tertentu je aku terasa yakin . And salah satunya cara nak buat aku yakin ialah dengan dikelilingi ramai kawan yang sangat memahami , sentiasa dengan aku dan saling memerlukan :D and yes , aku pernah ada kawan yang macam tuh . But not anymore , since in this new oddly school . Bila dia cakap ,"Rindu gila time form2 . best sangat :3". aku terasa macam dia taknak aku ada dekat sekolah tuh lagi . and aku macam " Aku lagi rindu lahh weyh ! " Seriously , aku tak ada siapa nak ceritakan kesedihan aku ni . Tak ada orang lagi yang boleh aku jadikan kawan masa sedih . Semuanya yang aku lalui , aku tanggung sendiri . Cuma yang baik baik je aku bagi tahu kawan masa suka-suka . Tak ada sesiapa yang paham apa yang aku rasai :\ dan tak ada siapa pon pernah peduli dan tanya apa yang aku rasakan :(


Glitter-lips-pink-sparkly-favim.com-313734_large

What doesn't kill you make you stronger :) i'll be such a tough person one day
 

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !