Tumblr_m11c0cap6n1qik9ypo1_500_large 

Like seriously ? Orang akan cakap or maksudkan macam tuh bila aku cakap aku tak banyak cakap dkt 16(1) . Yeahh ! accept the facts :D Tak tahulah kenapa tibatiba berubah jadi macam tuh, sebab usually aku mudah ramah dgn orang -.-' Mybe still merajuk dgn keputusan pindah sekolah kowt . And aku jadi ter-lebih baik ??????? yeahh ! aku sendiri pon terasa macam tanak mengaku , is that me ? --" before this i've being weird enough  but now ? Doubleplusspluss weirdo's . I love being weird, but not this type of weird . Okayy , aku nak tanya siket , " memang kita takkan lupa kan orang yang kita pernah crush kan ?" Sebab aku memang tak pernah boleh lupa mereka mereka itu just sometimes perhatian dialihkan kepada crush baru :D Kalau ada yang boleh lupa tuh , aku tak tahulah . But for me , memang susah gilaa .Even crush aku time tadika pon aku ingat lagi *,* And bytheway aku ada penah ter-crush dkt someone ni . Dia memang hensem :3 But seriously , dia ni player . Aku adalahh ter-sengaja bukak dia punya fb profile and setiap kali aku bukak , mostly dia akan 'in relationship' dengan orang yg lain pulak . Yelahh untunglahh hensem, makwe dia semua dahlah comel , cantik and putih and superb gilaa taste dia . Terasa kesian pulakk dengan ex-ex dia eventhough diaorg dah clash, still berkawan agak baik . And aku tak tahu kenapa , walaupon dia tuh kejam , annoying , suka men'down'kan aku walaupon maksud dia nak memberi semangat , aku still terasa agak suka dgn dia ==' and sometimes, bila aku senyap orang orang yg pernah aku crush tuh tibatiba ter-poof dalam otak . Tapi aku rasa aku maybe tak suka diaorang, just rindu
Sorry sangat sebab aku selalu guna ayat 'gilaa' tak per nanti aku ganti kan ayat tuh dengan ayat mak datin ;p lolsss and btw, aku memang suka perasan ayat nak vogue jerr , kawan aku paham :3 I was born to be overchildish

Popular posts from this blog

SINOPSIS SIRI JUTAWAN GEDIK

Picture n Short Caption ONLYY !